tirsdag den 2. december 2008

Optakt til årsliste: Honourable mentions - Martin

Så er jeg ved at være tæt på at offentliggøre min liste over årets 25 bedste albums fra 2008. I første omgang vil jeg dog lige sørge for at ære nogle af de bands, der ikke kom med på listen. Bands, der har leveret gode, rigtig gode og mere end hæderlige albums i 2008. Enkelte af disse udgivelser var meget tæt på at komme på listen, andre er blot så lovende, at de nødvendigvis må nævnes, og andre endnu kan jeg simpelthen bare ikke komme udenom.
Der har naturligvis været mange andre fine udgivelser i år, end dem jeg nævner her og på selve listen.

Elbow – The Seldom Seen Kid

The Music Tapes – Music Tapes for Clouds and Tornadoes

Crystal Stilts – Alight of Night

Frightened Rabbit – The Midnight Organ Fight

Women - Women

M83 – Saturdays = Youth

Born Ruffians – Red Yellow and Blue

Ponytail – Ice Cream Spiritual

Vivian Girls – Vivian Girls

Sigur Rós - Með suð í eyrum við spilum endalaust

Pacific! – Reveries

El Guincho – Alegranza

Ra Ra Riot – The Rhumb Line

Grand Archives – Grand Archives

Crystal Castles – Crystal Castles

Okkervil River – The Stand-Ins

Tokyo Police Club – Elephant Shell

This Town Needs Guns - Animals

Department of Eagles – In Ear Park

Benoît Pioulard - Temper

Silver Jews – Lookout Mountain, Lookout Sea

Windy & Carl – Songs for the Broken Hearted

Måske jeg vedlægger nogle mp3'er på et tidspunkt. God tirsdag, kære læsere.

/Martin

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nu stiller jeg store krav til din årsliste. Jeg håber at den kan leve op til det. Og at den kan lære mig nogle ting!
Bastian