søndag den 11. januar 2009

Tre sange til søndagen

Om søndagen kan det ofte være svært at trække sig selv op. Så lav lidt te og bliv liggende i sengen til disse tre forholdsvis forskellige sange.

MP3: Forest Fire - Through My Gloves

En smuk og smertefuld sang, der lyder en smule som en blanding af The Verve og Calexico. Herlig vokal!

MP3: Arizona - The Glowing Bird

Endnu en fin vokal. Her akkompagneret af keyboard, fin stryger og småjazzede trommer. Denne gang er det vokalen, der bringer tankerne hen på Calexico.

MP3: Arms - The Frozen Lake

En kort lille psych-rocket sag, der byder på en herlig afslutning. Forholdsvis ukompliceret og ikke et sekund for lang. Min sammenligning er undsluppet mig - søndagen har frarøvet mig dele af min hukommelse. Lad os kalde det en rocket version af Women. Måske min hukommelse vender hjem senere.

God søndag til alle.

/Martin

Ingen kommentarer: